Krétakör a twitteren

Ajánló




A szabadulóművész apológiája
Apology of the Escapologist
Made in China - Láng Annamária előadása a Krétakör produkciójában
Kurázsi papa (2008. augusztus, Szentendre) - Le Phun & Krétakör
hamlet.ws
Közhasznúsági jelentés 2008.
Krétakör filmek, DVD-k, CD-k

Kapcsolat

IX. ker. Gönczy Pál u. 2. II./5.
Telefon: (36-1) 334-9960
Fax: (36-1) 334-9959
E-mail: kretakor@kretakor.eu

Hányan olvassák most ezt?

Friss topikok

Panodráma bemutató a Trafóban

2011.03.07. 18:08 Gulyás Marci

Szóról-szóra címmel ezen a héten mutatja be a Panodráma a Trafóban a 2008-2009-es, magyarországi romák elleni támadássorozattal kapcsolatban megjelent híradásokból, az érintettekkel készített interjúkból készült előadását. Bővebb információk az előadásról itt.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kretakor.blog.hu/api/trackback/id/tr292719163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attilakriston 2011.03.07. 22:04:57

Kedves Marci!

Egy furcsa kérésem lenne. Felvettem a kapcsolatot Gáspár Mátéval, interjú ügyében, már mentek a kérdések is, de semmi reakció. Később küldtem ugyan a kérdéseket, de véleményem szerint hamar tudna rájuk válaszolni. Kérem, ha tudja, valahogy értesítse közvetlenül.

Üdvözlettel,

Kriston Attila
ART.CO magazin
art.co.hu/

Gulyás Marci 2011.03.08. 16:08:52

Kedves Attila,

kérem keressen meg a mail címemen:
gulyas.marton@kretakor.eu
Mátéval felvettem a kapcsolatot.
Köszönöm!

gviki 2011.03.17. 09:28:51

Sziasztok, régen beszéltünk, de nyomon követem az eseményeket!
Tehát: ezt nagyon szerettem volna megnézni, de mikor a férjemnek felvetettem, azt mondta, hogy ő képtelen az öt éves kisfiú tragédiáját még egyszer átélni, ezért ne is kérjek tőle ilyet, mert nem jön velem. Sajnos ennek hatására elgyávultam, és én sem mentem el, viszont egyfolytában azon gondolkodom, hogy Magyarországon, ahol állítólag minden, a társadalmat érintő borzalmat azzal intézünk - vagy nem intézünk - el, hogy agyonhallgatjuk, ha az egyes egyének szintjére bontva képzeletbeli interjúkat készítenénk, hány embernél derülne ki, hogy csak azért hallgat, mert a történtek puszta megidézése is olyan sajgó fájdalmat okoz, annyira szívbemarkoló, hogy arra nincsenek szavak. És, mondanám szívesen, ha csak az érzelmeimre hallgatnék, hogy amiről nem lehet beszélni, arról hallgatni kell - persze, hogy miért nem lehet, az más kérdés, nem a szavak hiánya, hanem a kín miatt, de hát tudom én, hogy a felvilágosult, civilizált európai polgárnak kötelezettségei vannak: nem hallgathat csak az érzelmeire, nem szaladhat el, mert a dolgokról beszélni kell, a szavakat ki kell mondani.
Reméljük, most már melegszik az idő, fújnak majd a böjti szelek, és végre kitavaszodik, rendesen.
üdv:
viki
süti beállítások módosítása