Krétakörblog - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://kretakor.blog.hu/2011/05/02/a_muveszekre_semmi_szukseg_schilling_arpad_irasa/full_commentlist/1#c19919695
Válasz erre: A művészekre semmi szükség? - Schilling Árpád írása
2013-05-29T19:17:55+02:00
2013-05-29T19:17:55+02:00
Mária Huszár
http://blog.hu/user/801095
Javaslat a Krétakör művészeinek !<br />
Nem kellene egy új pártot alapítani , annyira aktívak<br />
mindenről van határozott véleményük, biztosan sokan lépnének be a pártba.
https://kretakor.blog.hu/2011/05/02/a_muveszekre_semmi_szukseg_schilling_arpad_irasa/full_commentlist/1#c13467398
Válasz erre: A művészekre semmi szükség? - Schilling Árpád írása
2011-05-12T21:29:32+02:00
2011-05-12T21:29:32+02:00
gviki
http://blog.hu/user/212074
Szia Bálint, asszem megszokásból írtam ide - meg hát MaD linkjére... megpróbálok átszokni a kretakor.eu-ra.
https://kretakor.blog.hu/2011/05/02/a_muveszekre_semmi_szukseg_schilling_arpad_irasa/full_commentlist/1#c13458956
Válasz erre: A művészekre semmi szükség? - Schilling Árpád írása
2011-05-11T23:05:05+02:00
2011-05-11T23:05:05+02:00
Juhász Bálint
http://blog.hu/user/69025
Szia Viki,<br />
Köszönjük a hozzászólást!<br />
Miért ide írsz? <br />
Ugyanezt a posztot megtalálod itt is: kretakor.eu - lent a blog részben. Folytassuk ott ezt a beszélgetést!
https://kretakor.blog.hu/2011/05/02/a_muveszekre_semmi_szukseg_schilling_arpad_irasa/full_commentlist/1#c13457906
Válasz erre: A művészekre semmi szükség? - Schilling Árpád írása
2011-05-11T21:25:03+02:00
2011-05-11T21:25:03+02:00
gviki
http://blog.hu/user/212074
<a href="http://kretakor.blog.hu/2011/05/02/a_muveszekre_semmi_szukseg_schilling_arpad_irasa?fullcommentlist=1#c13406851" class="reply_nick_258654" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13406851 );">@MaD</a>: <br />
Szerintem nem gondolta ezeket komolyan. Ne már, hogy komoly felnőtt ember azon elmélkedjen nyilvánosan, hogy mi szükség a művészekre, mi szükség a kultúrára. Hallottunk itt már persze olyat is, hogy mi szükség a balneológusokra (az illető szerint ők a bálnatenyésztők, - bah! ekkora barmot, és különben is: a bálnákat amúgy sem tenyésztik, hanem vadásszák)<br />
Szóval én utoljára iskolás koromban gondolkodtam azon matek lecke fölött, hogy ugyan, mi szükség a matematikusokra, én nagyon jól ellennék nélkülük is. Na de kérem, hova vezet ez?<br />
Ilyen alapon még sok mindenre, sok mindenkire nincs szükség, elsősorban említhetjük ezt a kedves bástyablogolót, akit ide belinkeltél, Dehát, ez gyakorlatilag a fasizmus, mit szépítjük. Csak emlékeztetnék az "öntudatos, munkás-paraszt vs. kártékony értelmiség" mesterséges ellentét szítására a kommunizmus alatt. Nincs erre semmi szükség, most különösen nem, amikor a földdel készülnek egyenlővé tenni a magyar kultúrát vö. olyan nyilatkozatokkal, hogy eztán csak két-három propaganda .. jaj, mit beszélek: történelmi filmet fognak készíteni, ja, és az ezüstmedvének meg coki; vagy a Fesztiválzenekar körüli botránnyal - és a zenei oszkár is bekaphatja.<br />
Egyébként az esztergályos-színész, amire a bástyás blogoló céloz realitás: én pl. ismerek gyakorló gyógyszerészt, aki zongorakoncerteket ad, vagy itt van pl. Mondok Yvett, aki a Zeneakadémia valami menedzsere civilben, de ugyanakkor magánénekesként is fellép - legutóbb itt nálunk az Angyalföldi Művelődési Központban láttam a Varázsfuvolában. <br />
A zeneiskolánkban, ahová a gyerekeim hegedülni járnak - jaj, mi borzalom, kimondani is szörnyű, de ez van: zenét tanulnak - gyakran elolvasom Kodálytól azt a mondást, hogy az életen át lehet menetelni úgy is, mint egy sivatagon, de miért is kéne, ha virágos rét is lehet a sivár lét a zene által, és ők, a zenepedagógusok azon fáradnak, hogy minden gyermek ezen a virágos mezőn éldegéljen. (Nem pont így mondta, de ez a lényeg). A művészet nem csak pedagógiai eszköz - és milyen sikeres méghozzá - , hanem terápia is. Gyógyít.<br />
A művészet: kulcs az örökkévalósághoz. Azért alakult ki sok-sok ezer évvel ezelőtt, mert az ember nem akarta elfogadni azt a könyörtelen tényt, hogy haladó. A művészet a halál legyőzésének eszköze. <br />
De persze a halált úgy is le lehet győzni, ha valaki zombiként vegetál.
https://kretakor.blog.hu/2011/05/02/a_muveszekre_semmi_szukseg_schilling_arpad_irasa/full_commentlist/1#c13406851
Válasz erre: A művészekre semmi szükség? - Schilling Árpád írása
2011-05-05T16:57:57+02:00
2011-05-05T16:57:57+02:00
MaD
http://blog.hu/user/258654
<a rel="nofollow" href="http://bastya.blog.hu/2011/05/05/nyilt_level_a_magyar_muveszekhez?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_campaign=index">bastya.blog.hu/2011/05/05/nyilt_level_a_magyar_muveszekhez?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_campaign=index</a>
https://kretakor.blog.hu/2011/03/07/panodrama_bemutato_a_trafoban/full_commentlist/1#c12923315
Válasz erre: Panodráma bemutató a Trafóban
2011-03-17T09:28:51+01:00
2011-03-17T09:28:51+01:00
gviki
http://blog.hu/user/212074
Sziasztok, régen beszéltünk, de nyomon követem az eseményeket!<br />
Tehát: ezt nagyon szerettem volna megnézni, de mikor a férjemnek felvetettem, azt mondta, hogy ő képtelen az öt éves kisfiú tragédiáját még egyszer átélni, ezért ne is kérjek tőle ilyet, mert nem jön velem. Sajnos ennek hatására elgyávultam, és én sem mentem el, viszont egyfolytában azon gondolkodom, hogy Magyarországon, ahol állítólag minden, a társadalmat érintő borzalmat azzal intézünk - vagy nem intézünk - el, hogy agyonhallgatjuk, ha az egyes egyének szintjére bontva képzeletbeli interjúkat készítenénk, hány embernél derülne ki, hogy csak azért hallgat, mert a történtek puszta megidézése is olyan sajgó fájdalmat okoz, annyira szívbemarkoló, hogy arra nincsenek szavak. És, mondanám szívesen, ha csak az érzelmeimre hallgatnék, hogy amiről nem lehet beszélni, arról hallgatni kell - persze, hogy miért nem lehet, az más kérdés, nem a szavak hiánya, hanem a kín miatt, de hát tudom én, hogy a felvilágosult, civilizált európai polgárnak kötelezettségei vannak: nem hallgathat csak az érzelmeire, nem szaladhat el, mert a dolgokról beszélni kell, a szavakat ki kell mondani. <br />
Reméljük, most már melegszik az idő, fújnak majd a böjti szelek, és végre kitavaszodik, rendesen.<br />
üdv:<br />
viki
https://kretakor.blog.hu/2011/02/27/kultura_2020_konferencia/full_commentlist/1#c12885609
Válasz erre: Kultúra 2020 konferencia
2011-03-12T21:36:18+01:00
2011-03-12T21:36:18+01:00
remiz (törölt)
http://blog.hu/user/136661
ok, én tényleg örülök annak, h csináljátok. És alapvetően a titeket is érdeklő 'kultúrális szegénység' felszámolása miatt kérdeztem. (konkrétan(saját tapasztalat) ha vidéken(pl az én környezetemben) az ember színházról kérdez, akkor a színészóriás az a Bajor Imre és csak ún. modern színházat ne, mert az 'olyanérthetetlen') Engem mondjuk, mióta Peter Brookot, Grotowskit, Pina Bausch-t, Josef Nadj-ot vagy akár az általatok is favorizált Mnouchkine-t... stbstb el lehet érni a neten(mert őket persze el lehet...), különösebben nem izgat, h mi van fenn a magyar színházi repertoárból. Az adóforintos dolgot azért mondtam, mert a 90es években is megtörtént az MTVben, h jómunkásemberek hazavittek MTV-s anyagokat és kölcsönözték a tévének(lsd megfelelő Vásárhelyi Mária cikk). Csak gondoltam, ha a színházi előadásokat feltennék, la ez nem fordulhatna elő. De nem is rugóznék akkor ezen az egészen tovább, sok sikert a projektetekhez, kíváncsian várom.
https://kretakor.blog.hu/2011/02/27/kultura_2020_konferencia/full_commentlist/1#c12846863
Válasz erre: Kultúra 2020 konferencia
2011-03-09T09:59:49+01:00
2011-03-09T09:59:49+01:00
sarpad
http://blog.hu/user/550902
Remiz, a célunk valóban az, hogy egy átlátható és izgalmas felületet hozzunk létre, ami gyakorlatilag minden videóanyagunkat elérhetővé teszi. Most ott tartunk, hogy az elmúlt 15 év összes fotóját, videó felvételét, írott anyagát digitalizáltuk, katalogizáltuk (Juhász Bálint kollégánk jóvoltából). Elkészült a honlap felülete (Fancsikai Péter), és az elmúlt három év munkáit külön is részletezzük (Budai Balázs). Lassan elindul a honlap feltöltése, de a komoly, digitális archívumunkra (Bérces Tamás) még várni kell, mert bár a formája már megvan, a programozás nem egyszerű. Rengeteg melónk van az októberre várható projektünkkel, és hát küzdünk azért is, hogy biztosítsuk az anyagi bázist. Mi most kevésbé a magyarok adóforintjaiból élünk, sokkal inkább az európai polgártársainkéból, mert a támogatásunk nagy része újra külföldről érkezik, akárcsak tíz éve. De dolgozunk, és nagyon örülünk, hogy vannak, akik figyelnek ránk. Köszönjük!
https://kretakor.blog.hu/2011/02/27/kultura_2020_konferencia/full_commentlist/1#c12844609
Válasz erre: Kultúra 2020 konferencia
2011-03-08T22:57:13+01:00
2011-03-08T22:57:13+01:00
remiz (törölt)
http://blog.hu/user/136661
Köszönöm a válaszokat. Akkor valszeg ez lesz az első komolyabb vizuális színházi online (vagy lehet, h más a jelzők sorrendje) felület. Ami nagyon jó. Azt sosem értettem, h egy csomó színházi produkcióról készül felvétel (közülük sok gondolom közös adóforintjainkból), ám ezek nem elérhetőek még azután sem, hogy egy darabot levettek. Persze ugyanez a helyzet doku- és kisfilmekkel is. (a nava nem elérhető otthon)
https://kretakor.blog.hu/2011/03/07/panodrama_bemutato_a_trafoban/full_commentlist/1#c12840317
Válasz erre: Panodráma bemutató a Trafóban
2011-03-08T16:08:52+01:00
2011-03-08T16:08:52+01:00
Gulyás Marci
http://blog.hu/user/58087
Kedves Attila,<br />
<br />
kérem keressen meg a mail címemen: <br />
gulyas.marton@kretakor.eu<br />
Mátéval felvettem a kapcsolatot.<br />
Köszönöm!
https://kretakor.blog.hu/2011/03/07/panodrama_bemutato_a_trafoban/full_commentlist/1#c12833565
Válasz erre: Panodráma bemutató a Trafóban
2011-03-07T22:04:57+01:00
2011-03-07T22:04:57+01:00
attilakriston
http://blog.hu/user/582190
Kedves Marci!<br />
<br />
Egy furcsa kérésem lenne. Felvettem a kapcsolatot Gáspár Mátéval, interjú ügyében, már mentek a kérdések is, de semmi reakció. Később küldtem ugyan a kérdéseket, de véleményem szerint hamar tudna rájuk válaszolni. Kérem, ha tudja, valahogy értesítse közvetlenül.<br />
<br />
Üdvözlettel,<br />
<br />
Kriston Attila<br />
ART.CO magazin<br />
<a rel="nofollow" href="http://art.co.hu/">art.co.hu/</a>
https://kretakor.blog.hu/2011/02/27/kultura_2020_konferencia/full_commentlist/1#c12830878
Válasz erre: Kultúra 2020 konferencia
2011-03-07T17:57:09+01:00
2011-03-07T17:57:09+01:00
Juhász Bálint
http://blog.hu/user/69025
Kedves Remiz,<br />
készül a Krétakör Archívuma is, ahol - többek között - az összes Krétakörös előadás videófelvétele teljes terjedelmében elérhető (és letölhető) lesz. A felület még fejlesztés alatt áll, de nemsokára elérhető lesz mindenki számára.
https://kretakor.blog.hu/2011/02/27/kultura_2020_konferencia/full_commentlist/1#c12811536
Válasz erre: Kultúra 2020 konferencia
2011-03-05T15:49:47+01:00
2011-03-05T15:49:47+01:00
sarpad
http://blog.hu/user/550902
remiz - hamarosan rajta lesznek a honlapon
https://kretakor.blog.hu/2011/02/27/kultura_2020_konferencia/full_commentlist/1#c12808415
Válasz erre: Kultúra 2020 konferencia
2011-03-05T01:10:21+01:00
2011-03-05T01:10:21+01:00
remiz (törölt)
http://blog.hu/user/136661
nagyon jók a youtube-ra feltöltött régebbi előadás részletek is. nem lehet ezeket valahol teljes terjedelemben elérni?
https://kretakor.blog.hu/2011/02/01/filmkritikusok_dija_nagy_zsoltnak_es_sarosdi_lillanak/full_commentlist/1#c12406571
Válasz erre: Filmkritikusok díja Nagy Zsoltnak és Sárosdi Lillának
2011-02-01T12:52:05+01:00
2011-02-01T12:52:05+01:00
Gulyás Marci
http://blog.hu/user/58087
Jaja, köszönjük, javítottuk!
https://kretakor.blog.hu/2011/02/01/filmkritikusok_dija_nagy_zsoltnak_es_sarosdi_lillanak/full_commentlist/1#c12404009
Válasz erre: Filmkritikusok díja Nagy Zsoltnak és Sárosdi Lillának
2011-02-01T09:48:15+01:00
2011-02-01T09:48:15+01:00
drumlin
http://blog.hu/user/124916
kicsit régi infp van a linken, a mostani itt: <a rel="nofollow" href="http://www.emasa.hu/cikk.php?page=karrier&id=8005">www.emasa.hu/cikk.php?page=karrier&id=8005</a>
https://kretakor.blog.hu/2010/12/31/uj_ev_koszonto_es_szamvetes/full_commentlist/1#c12063739
Válasz erre: Újév köszöntő és számvetés
2011-01-03T22:57:53+01:00
2011-01-03T22:57:53+01:00
Áramvonalas Földműves
http://blog.hu/user/352580
<a href="http://kretakor.blog.hu/2010/12/31/uj_ev_koszonto_es_szamvetes?fullcommentlist=1#c12044340" class="reply_nick_58087" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12044340 );">@Gulyás Marci</a>: köszönöm szépen a segítséget:)
https://kretakor.blog.hu/2010/12/31/uj_ev_koszonto_es_szamvetes/full_commentlist/1#c12044340
Válasz erre: Újév köszöntő és számvetés
2011-01-02T15:52:57+01:00
2011-01-02T15:52:57+01:00
Gulyás Marci
http://blog.hu/user/58087
Kedves Földműves, <br />
web shopunk nincs, de ha elmész az Írók Boltjába, vagy a Kultúrbarlangba, ott mindegyik kiadványunkat megtalálod. Köszönjük az érdeklődést!<br />
<br />
Veil, köszönjük az elismerő szavakat!
https://kretakor.blog.hu/2010/12/31/uj_ev_koszonto_es_szamvetes/full_commentlist/1#c12039051
Válasz erre: Újév köszöntő és számvetés
2011-01-01T21:12:48+01:00
2011-01-01T21:12:48+01:00
veil
http://blog.hu/user/388741
Van mire büszkének lennetek,szép évetek volt. Nyugodtak lehettek, ti megtettétek "amit megkövetelt a haza".<br />
Hasonló vagy még jobb 2011-et!
https://kretakor.blog.hu/2010/12/31/uj_ev_koszonto_es_szamvetes/full_commentlist/1#c12032928
Válasz erre: Újév köszöntő és számvetés
2010-12-31T19:04:56+01:00
2010-12-31T19:04:56+01:00
Áramvonalas Földműves
http://blog.hu/user/352580
üdvözlet,<br />
<br />
Nem teljesen látom át a honlapot, ezért ide kommentelek pofátlan módon. Kérdésem, hogy Krétakörös DVD-ket milyen menüpont alatt vagy milyen honlapról tudnék rendelni, ha egyáltalán?<br />
<br />
Köszi<br />
<br />
Gy
https://kretakor.blog.hu/2010/12/14/hamlet_ws_a_vorosiszap_karosultak_megsegiteseert/full_commentlist/1#c11982472
Válasz erre: hamlet.ws a vörösiszap-károsultakért
2010-12-25T09:17:50+01:00
2010-12-25T09:17:50+01:00
sarpad
http://blog.hu/user/550902
Kedves Viki, mindannyiunk nevében köszönöm a jókívánságodat, és azt is, hogy évek óta kitartasz mellettünk. Békés, boldog ünnepeket és olyan 2011-et kívánok Neked, amilyet Te is kívánnál Magadnak.
https://kretakor.blog.hu/2010/12/14/hamlet_ws_a_vorosiszap_karosultak_megsegiteseert/full_commentlist/1#c11975136
Válasz erre: hamlet.ws a vörösiszap-károsultakért
2010-12-23T20:21:37+01:00
2010-12-23T20:21:37+01:00
gviki
http://blog.hu/user/212074
Kedves Krétakör, Árpád, Marci<br />
<br />
áldott ünnepeket kívánok Nektek.<br />
<br />
üdvözlettel:<br />
v.
https://kretakor.blog.hu/2010/10/27/rabih_mroue_a_trafoban/full_commentlist/1#c11411763
Válasz erre: Rabih Mroué a Trafóban
2010-10-27T07:20:54+02:00
2010-10-27T07:20:54+02:00
Földesi Péter
http://blog.hu/user/348218
Milyen kicsi a világ... Rabih testvére, Nabil a szólamtársam a libanoni zenekarban. Voltam is már Rabih kiállításán a "bejrúti Trafóban" (Beirut Art Center), egy kortárs zenei koncerttel egybekötve. A zeneszerző Joelle Khoury volt, ajánlom mindenki figyelmébe!
https://kretakor.blog.hu/2010/10/17/kolorado_kid_filmpremier_a_heten/full_commentlist/1#c11411472
Válasz erre: Kolorádó Kid - filmpremier a héten
2010-10-27T01:12:15+02:00
2010-10-27T01:12:15+02:00
Gulyás Marci
http://blog.hu/user/58087
Ok. Írd meg mi érdekel, és a twitteren összehozzuk. Hm?
https://kretakor.blog.hu/2010/10/17/kolorado_kid_filmpremier_a_heten/full_commentlist/1#c11394153
Válasz erre: Kolorádó Kid - filmpremier a héten
2010-10-25T14:06:57+02:00
2010-10-25T14:06:57+02:00
tudomatutit
http://blog.hu/user/249245
Interjút Sárosdi Lillával! ;)
https://kretakor.blog.hu/2010/10/17/kolorado_kid_filmpremier_a_heten/full_commentlist/1#c11394146
Válasz erre: Kolorádó Kid - filmpremier a héten
2010-10-25T14:06:13+02:00
2010-10-25T14:06:13+02:00
tudomatutit
http://blog.hu/user/249245
Interjút Sárosdi Lillával ;)
https://kretakor.blog.hu/2010/10/21/a_szabadulomuvesz_analogiaja_egy_eve_indult_a_koncersorozat/full_commentlist/1#c11389397
Válasz erre: A szabadulóművész analógiája - egy éve indult a koncersorozat [JAVÍTVA]
2010-10-24T21:36:36+02:00
2010-10-24T21:36:36+02:00
Gulyás Marci
http://blog.hu/user/58087
Kedves Érdeklődők,<br />
<br />
elnézéseteket kérem a technikai fennakadásért, holnap reggel kiküszöböljük a hibát, és ténylegesen elérhetővé tesszük az ígért anyagot.<br />
Türelmeteket és megértéseteket köszönöm.
https://kretakor.blog.hu/2010/10/21/a_szabadulomuvesz_analogiaja_egy_eve_indult_a_koncersorozat/full_commentlist/1#c11386180
Válasz erre: A szabadulóművész analógiája - egy éve indult a koncersorozat [JAVÍTVA]
2010-10-24T15:00:37+02:00
2010-10-24T15:00:37+02:00
MaD
http://blog.hu/user/258654
Kedves Kazumasa és s.a. !<br />
<br />
Megtisztelő az érdeklődésetek, írjatok mailt a dargaym@gmail.com címre és átküldöm az anyagot!<br />
<br />
Üdv:<br />
<br />
MaD
https://kretakor.blog.hu/2010/10/21/a_szabadulomuvesz_analogiaja_egy_eve_indult_a_koncersorozat/full_commentlist/1#c11386173
Válasz erre: A szabadulóművész analógiája - egy éve indult a koncersorozat [JAVÍTVA]
2010-10-24T14:58:50+02:00
2010-10-24T14:58:50+02:00
MaD
http://blog.hu/user/258654
Kedves Kazumasa és S.A.!<br />
<br />
Nagyon megtisztelő az érdeklődésetek, írjatok a dargaym@gmail.com címre és átküldöm Mindkettőtöknek a felvételt!<br />
<br />
MaD
https://kretakor.blog.hu/2010/10/21/a_szabadulomuvesz_analogiaja_egy_eve_indult_a_koncersorozat/full_commentlist/1#c11385393
Válasz erre: A szabadulóművész analógiája - egy éve indult a koncersorozat [JAVÍTVA]
2010-10-24T12:55:26+02:00
2010-10-24T12:55:26+02:00
s.a
http://blog.hu/user/300535
Marci, nekem se adja be...
https://kretakor.blog.hu/2010/10/21/a_szabadulomuvesz_analogiaja_egy_eve_indult_a_koncersorozat/full_commentlist/1#c11368859
Válasz erre: A szabadulóművész analógiája - egy éve indult a koncersorozat [JAVÍTVA]
2010-10-22T09:32:43+02:00
2010-10-22T09:32:43+02:00
Kazumasa
http://blog.hu/user/181015
Szia Marci! Nagy örömmel meghallgatnám, de az "Innen letölthető" mintha nem lenne linkelve letöltésre (legalább nekem nem).
https://kretakor.blog.hu/2009/10/14/a_szabadulomuvesz_analogiaja_dargay_marcell_koncertsorozata_a_bazison_elso_alkalom_szeptember_20_19_00/full_commentlist/1#c11359018
Válasz erre: Bázisélet; A szabadulóművész analógiája - Dargay Marcell koncertsorozata, első alkalom október 20. 19.00 (+ fotók)
2010-10-21T11:15:20+02:00
2010-10-21T11:15:20+02:00
MaD
http://blog.hu/user/258654
Pontosan egy éve indultunk, nagyon nagy hála és köszönet az első koncert maroknyi, de annál odaadóbb közönségének.<br />
<br />
Üdv:<br />
<br />
DM
https://kretakor.blog.hu/2010/10/09/uj_nezo_beszamolo/full_commentlist/1#c11357861
Válasz erre: Új Néző - beszámoló
2010-10-21T09:37:05+02:00
2010-10-21T09:37:05+02:00
schillingarpad
http://blog.hu/user/166505
Az Új Néző minikonferenciája január 28-án lesz a Műcsarnokban. De előtte azért még értesítünk Benneteket.
https://kretakor.blog.hu/2010/10/09/uj_nezo_beszamolo/full_commentlist/1#c11356366
Válasz erre: Új Néző - beszámoló
2010-10-20T23:44:39+02:00
2010-10-20T23:44:39+02:00
Tarr Feri
http://blog.hu/user/51027
Mikorra tervezitek a módszertani bemutatót?
https://kretakor.blog.hu/2010/10/17/hamlet_ws_a_mu_musoran/full_commentlist/1#c11337071
Válasz erre: hamlet.ws - a MU műsorán
2010-10-19T11:23:51+02:00
2010-10-19T11:23:51+02:00
schillingarpad
http://blog.hu/user/166505
AMáDé, nem rögzítjük, mert nem találtuk még meg hozzá a formát. De köszönjük a lelkesedést! Bár még nem hűlt ki a Föld, és még mi is élünk, azért gyere el a MU-ba.
https://kretakor.blog.hu/2010/10/17/hamlet_ws_a_mu_musoran/full_commentlist/1#c11323659
Válasz erre: hamlet.ws - a MU műsorán
2010-10-17T23:45:24+02:00
2010-10-17T23:45:24+02:00
AMáDé
http://blog.hu/user/310991
maximálisan értem a felvétel elleni érveket, de nem gondolkodnátok el rajta mégis? magammal szeretném vinni és néha megnézni, egész életemben, akkor is, amikor már mind meghaltatok és kihűl a föld és egyedül vagyok rajta (akkor a leginkább).
https://kretakor.blog.hu/2010/10/09/uj_nezo_beszamolo/full_commentlist/1#c11303717
Válasz erre: Új Néző - beszámoló
2010-10-15T12:07:20+02:00
2010-10-15T12:07:20+02:00
javorpe
http://blog.hu/user/56684
<a rel="nofollow" href="http://muut.hu/korabbilapszamok/021/balogh.html">muut.hu/korabbilapszamok/021/balogh.html</a>
https://kretakor.blog.hu/2010/10/09/uj_nezo_beszamolo/full_commentlist/1#c11256431
Válasz erre: Új Néző - beszámoló
2010-10-11T01:31:44+02:00
2010-10-11T01:31:44+02:00
Gulyás Marci
http://blog.hu/user/58087
Köszönjük, hogy szóltál!<br />
Tudsz esetleg küldeni egy példányt belőle a Bázisunkra? Illetve ha adsz egy digitális példányt, azt szívesen közzé tesszük.
https://kretakor.blog.hu/2010/10/09/uj_nezo_beszamolo/full_commentlist/1#c11255229
Válasz erre: Új Néző - beszámoló
2010-10-10T21:10:30+02:00
2010-10-10T21:10:30+02:00
javorpe
http://blog.hu/user/56684
A Műút októberi száma közli Balogh Attila, Takács Gáborral készült interjúját. Lapszámbemutató Miskolcon, a Művészetek házában, október 13-án, 18 órától.
https://kretakor.blog.hu/2010/01/24/a_szabadulomuvesz_apologiaja_szinhaz_koncert_kiallitas_es_dvd_bemutato_a_bazison/full_commentlist/1#c11216545
Válasz erre: A szabadulóművész apológiája - színház, koncert, kiállítás és DVD bemutató a Bázison
2010-10-06T13:05:50+02:00
2010-10-06T13:05:50+02:00
gviki
http://blog.hu/user/212074
<a href="http://kretakor.blog.hu/2010/01/24/a_szabadulomuvesz_apologiaja_szinhaz_koncert_kiallitas_es_dvd_bemutato_a_bazison?fullcommentlist=1#c11202179" class="reply_nick_240540" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11202179 );">@GabriellaSZ</a>: <br />
Ez nagy-nagy öröm! Gratulálok!<br />
Minden jót Nektek:<br />
v.
https://kretakor.blog.hu/2010/08/20/uj_nezo_matol_szomolyan/full_commentlist/1#c11216516
Válasz erre: Új Néző - mától Szomolyán
2010-10-06T13:04:10+02:00
2010-10-06T13:04:10+02:00
gviki
http://blog.hu/user/212074
<a href="http://kretakor.blog.hu/2010/08/20/uj_nezo_matol_szomolyan?fullcommentlist=1#c11212279" class="reply_nick_58087" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11212279 );">@Gulyás Marci</a>: <br />
<br />
Szia Marci, igen, igazad van, de az, hogy én csak egy aspektust vetettem fel, nem jelenti azt, hogy ne tudnék még két-három másikat, de azt vesse fel más, ne én. Nem akarom telekommentelni a blogotokat (jóko jut eszembe).<br />
<br />
Mikorra szerveztek valami találkozót, előadást stb. a Bázisra? <br />
üdv:<br />
v.
https://kretakor.blog.hu/2010/08/20/uj_nezo_matol_szomolyan/full_commentlist/1#c11212279
Válasz erre: Új Néző - mától Szomolyán
2010-10-06T00:02:23+02:00
2010-10-06T00:02:23+02:00
Gulyás Marci
http://blog.hu/user/58087
Kedves Viki,<br />
<br />
köszönjük a támogató szavakat. Az általad felvetetteken túlmenően számunkra - Krétakör - fontos hangsúlyozni azt a szempontot is, hogy a projektet művészeti munkának tartjuk. Tehát a használt eszközök, a létrejött eredmények művészeti aspektusai ugyanolyan súllyal esnek latba, mint a társadalmiak, a közösségfejlesztőiek. Ez persze egy hosszabb kifejtést is megérne, és ezzel egyelőre adósok is vagyunk - kis türelmedet kérem, most már tényleg nem sokára leírjuk a tanulságokat is.
https://kretakor.blog.hu/2010/01/24/a_szabadulomuvesz_apologiaja_szinhaz_koncert_kiallitas_es_dvd_bemutato_a_bazison/full_commentlist/1#c11212254
Válasz erre: A szabadulóművész apológiája - színház, koncert, kiállítás és DVD bemutató a Bázison
2010-10-05T23:57:47+02:00
2010-10-05T23:57:47+02:00
Gulyás Marci
http://blog.hu/user/58087
Huh, Gabriella, ez nagyon finom szakmai bók, hirtelen nem is tudom mit lehetne rá írni, ezért csak sután-kurtán annyit mondanék, hogy köszönöm, köszönjük!
https://kretakor.blog.hu/2010/01/24/a_szabadulomuvesz_apologiaja_szinhaz_koncert_kiallitas_es_dvd_bemutato_a_bazison/full_commentlist/1#c11204655
Válasz erre: A szabadulóművész apológiája - színház, koncert, kiállítás és DVD bemutató a Bázison
2010-10-05T11:56:44+02:00
2010-10-05T11:56:44+02:00
schillingarpad
http://blog.hu/user/166505
Gratulálok, Gabriella! És nagyon örülök, hogy "segíthettünk"! Egészséget és boldogságot! És persze türelmet, mert a kisemberek még a nagyoknál is keményebbek.
https://kretakor.blog.hu/2010/01/24/a_szabadulomuvesz_apologiaja_szinhaz_koncert_kiallitas_es_dvd_bemutato_a_bazison/full_commentlist/1#c11202179
Válasz erre: A szabadulóművész apológiája - színház, koncert, kiállítás és DVD bemutató a Bázison
2010-10-05T01:26:34+02:00
2010-10-05T01:26:34+02:00
GabriellaSZ
http://blog.hu/user/240540
Sziasztok,<br />
egy kicsit távolról térben és időben is, de miután megvettem a legutóbbi otthoni utamon a Szabadulóművész dvd-t, feljöttek azok az élmények amiket átéltem a projekt egésze során és azt éreztem, hogy ha csak egy pár hétre, de a közösség részévé váltam, így mindenképpen meg kell osztanom Veletek a számomra most legfontosabb dolgot. A majálison a közös éneklés után feleresztett lufi a kívánságommal teljesült....jelesül a Krétakör(2009) majális után 1 évvel kisbabánk fogant:)<br />
Hajlik a bojza fa hmmmmmmmmmmmmmm:)<br />
Üdv. Nektek a ködös Albionból<br />
Gabriella
https://kretakor.blog.hu/2010/08/20/uj_nezo_matol_szomolyan/full_commentlist/1#c11082441
Válasz erre: Új Néző - mától Szomolyán
2010-09-22T09:36:33+02:00
2010-09-22T09:36:33+02:00
gviki
http://blog.hu/user/212074
Sziasztok.<br />
Mostanra mindent elolvashattunk, megnézhettünk - amit lehetett - az Új Néző programról, hogy mi történt Szomolyán és a többi érintett faluban.<br />
Nagyon súlyos kérdéseket vetett fel ez a projekt. Hogy belevágjak a közepébe: én ezt a programot az integrációs politika részeként - is - kötelezővé tenném. Leszakadó térségekben, munkanélküliség-, szegénység- és kilátástalanság-őrölte falvakban, ahol cigány-magyar ellentétben fejeződnek ki a konfliktusok indítanám ciklikusan, vissza-visszatérve mindig a helyszínekre, éveken keresztül, követéses vizsgálatokkal, és természetesen összekötve a szociális, mentálhigiéniás, pedagógusi szakmákban dolgozók munkájával, meg persze jogászok, rendvédelmi szakemberek és a többiek közreműködésével, komplexen kezelve a helyzetet. <br />
Sajnos szerintem nem csak arról van szó, hogy kisebbségi, integrálandó versus többségi integráló társadalom. Nem csak az integrálandókkal van "baj", hanem sajnos azzal a közeggel is, ahová integrálnák őket. Ugyanis ez a közeg kezd szétfoszlani. Ha nincs öntudatos polgár, "felnőttkorú" személyiség, ami - aki - alapköve, építő eleme lehetne egy közösségnek, akkor hogyan épül fel egy öntudatos közösség, aki helyrerakta a múltját és úgy dolgozik a jelenben, hogy van elképzelése a jövőbeli perspektívákról? Márpedig a szegénység, a munkanélküliség, a "jövőtlenség" először a személyiséget kezdi el lebontani módszeresen, kíméletlenül kikezdi, mint rozsda a pengét - először csak a személyes rituálék maradnak el: reggel nem kelünk fel, nem mosunk fogat, nem ágyazunk be , csak ülünk a széken, és nézzük, ahogy "telik a kurva élet" (Sátántangó), és aztán bomladozik, foszladozik a közösség is - eltűnnek a közös értékek, hagyományok, megfogalmazott célok, az öntudatosság.<br />
Nagyon szomorúnak tartom, de bizonyos mértékben megértem, ahogyan a helyi értelmiség prominensei - gondolok itt pedagógusokra, iskolaigazgatóra - hozzáállt a kérdéshez. Nehéz helyzet, hogy benne vannak a probléma közepén, hiszen ők is ott élnek, de ugyanakkor kívülről is kellene látniuk a helyzetüket, a saját közösségük helyzetét. Ez nem könnyű, és folyamatos értékelést, és nem csak a külső tényezők vizsgálatát, hanem önvizsgálatot is igényel, és szilárd értékrendet. Ha ezek az emberek nem állnak oda az ilyen kezdeményezések mellé, akkor - leszámítva a részsikereket - kudarcra lesznek ítélve ezek a remek projektek, véleményem szerint. <br />
<br />
Zárójel: Nyár elején Bérben (Nógrád) a postahivatalban azt kérdezte az ügyintéző a férjemtől, hogy a sajátja-e a bankkártya, amivel bement pénzt felvenni. Könnyedén, rutinosan, pókerarccal. Abban a pillanatban nem is érzi az ember ennek a kérdésnek a tragikumát. Csak amikor kijön, gondolkodik el azon, hogy mit is kérdeztek tőle. Hogy ez az egy kérdés vegytisztán mutatja az egyik legsúlyosabb problémát, amivel a falvak szegényeinek szembe kell nézni: az uzsorások hatalmát, az áldozataik kiszolgáltatottságát. <br />
<br />
Nagyon-nagyon fontosnak tartom ezt a kezdeményezést, ami itt történt. <br />
üdv<br />
viki
https://kretakor.blog.hu/2010/07/19/figyelo_interju_schilling_arpaddal_1/full_commentlist/1#c11015772
Válasz erre: Figyelő interjú Schilling Árpáddal
2010-09-14T23:09:29+02:00
2010-09-14T23:09:29+02:00
Hoffmann Júlia Zsüli
http://blog.hu/user/268230
kedves marci, örülök, hogy ezt az interjút fel raktad a honlapra !---s olvashattam, s így nem veszett el a töménytelen napi információrengetegben ami zúdul csak ránk.<br />
Roppant sok fontos dolgot tárgyal,---- az ÚjNéző programról most hallok először, amit roppant izgalmas, és fontos témának gondolok - már csak személyes kötődés/atrocitások miatt is, amit roma barátaim által sokszor tapasztalok-!<br />
Súlyos téma.<br />
A jövő pedig a kreatív közösségi színházi játékoké, amelyben újra megtaláljuk a közös hangot.<br />
Legalább is én ebben bízom!:-)<br />
szép estét! <br />
<br />
üdvözlettel. Júlia
https://kretakor.blog.hu/2010/09/13/uj_nezo_toth_r_mate_fotoi/full_commentlist/1#c11007342
Válasz erre: Új Néző - Tóth R. Máté fotói
2010-09-14T10:52:30+02:00
2010-09-14T10:52:30+02:00
tothridovicsmáté
http://blog.hu/user/354664
Köszönöm. A szomolyai képek már készülnek...
https://kretakor.blog.hu/2010/09/13/uj_nezo_toth_r_mate_fotoi/full_commentlist/1#c11004296
Válasz erre: Új Néző - Tóth R. Máté fotói
2010-09-13T22:00:22+02:00
2010-09-13T22:00:22+02:00
veil
http://blog.hu/user/388741
Nagyon jók a fotók. TRMáté nem akar"művészkedni", de nem is csupán indifferens dokumentumfotókat ad. <br />
Érezni a jelenlétet és a részvételt ( nem részvétet).<br />
Gratulálok.<br />
Lesznek képek Szomolyáról is?
https://kretakor.blog.hu/2010/08/20/uj_nezo_matol_szomolyan/full_commentlist/1#c10978105
Válasz erre: Új Néző - mától Szomolyán
2010-09-10T19:52:55+02:00
2010-09-10T19:52:55+02:00
MaD
http://blog.hu/user/258654
<a rel="nofollow" href="http://www.mr1-kossuth.hu/hirek/radio-100723/kozossegi-szinhazi-kiserlet.html">www.mr1-kossuth.hu/hirek/radio-100723/kozossegi-szinhazi-kiserlet.html</a>
https://kretakor.blog.hu/2010/08/20/uj_nezo_matol_szomolyan/full_commentlist/1#c10944227
Válasz erre: Új Néző - mától Szomolyán
2010-09-07T21:46:26+02:00
2010-09-07T21:46:26+02:00
MaD
http://blog.hu/user/258654
<a rel="nofollow" href="http://premier.mtv.hu/Hirek/2010/09/04/06/Faluszinhaz_ahol_a_nezo_nem_csak_nez_hanem.aspx">premier.mtv.hu/Hirek/2010/09/04/06/Faluszinhaz_ahol_a_nezo_nem_csak_nez_hanem.aspx</a>
https://kretakor.blog.hu/2010/08/20/uj_nezo_matol_szomolyan/full_commentlist/1#c10934178
Válasz erre: Új Néző - mától Szomolyán
2010-09-06T22:00:19+02:00
2010-09-06T22:00:19+02:00
MaD
http://blog.hu/user/258654
http://www.youtube.com/watch?v=1XEvc8ag19U&feature=player_embedded#!
https://kretakor.blog.hu/2010/08/20/uj_nezo_matol_szomolyan/full_commentlist/1#c10898363
Válasz erre: Új Néző - mától Szomolyán
2010-09-02T22:04:33+02:00
2010-09-02T22:04:33+02:00
MaD
http://blog.hu/user/258654
<a rel="nofollow" href="http://www.sosinet.hu/2010/09/02/uj-nezo-szuletett-szomolyan/">www.sosinet.hu/2010/09/02/uj-nezo-szuletett-szomolyan/</a>
https://kretakor.blog.hu/2010/08/20/uj_nezo_matol_szomolyan/full_commentlist/1#c10888140
Válasz erre: Új Néző - mától Szomolyán
2010-09-02T00:52:01+02:00
2010-09-02T00:52:01+02:00
remiz (törölt)
http://blog.hu/user/136661
<a rel="nofollow" href="http://www.revizoronline.com/article.php?id=2620">www.revizoronline.com/article.php?id=2620</a>
https://kretakor.blog.hu/2010/08/20/uj_nezo_matol_szomolyan/full_commentlist/1#c10871934
Válasz erre: Új Néző - mától Szomolyán
2010-08-31T15:09:43+02:00
2010-08-31T15:09:43+02:00
MaD
http://blog.hu/user/258654
<a rel="nofollow" href="http://www.szinhazajanlo.hu/szinhaz-hir.php?ID=49-Uj-Nezo-Szomolya-Ez-te-vagy-anyukam">www.szinhazajanlo.hu/szinhaz-hir.php?ID=49-Uj-Nezo-Szomolya-Ez-te-vagy-anyukam</a>
https://kretakor.blog.hu/2010/08/20/uj_nezo_matol_szomolyan/full_commentlist/1#c10852244
Válasz erre: Új Néző - mától Szomolyán
2010-08-29T11:34:24+02:00
2010-08-29T11:34:24+02:00
irasalgor
http://blog.hu/user/481975
Köszi hogy kitetted a linket ;):)<br />
Hát, gondoltam hogy sokat fogok róla írni, azért is lett két részes :)<br />
<br />
Lehet fura, de angol címe van az írásnak de a képek szerintem egyértelműek hogy a ti munkátokról írok a két adott bejegyzésben
https://kretakor.blog.hu/2010/08/20/uj_nezo_matol_szomolyan/full_commentlist/1#c10851865
Válasz erre: Új Néző - mától Szomolyán
2010-08-29T10:33:44+02:00
2010-08-29T10:33:44+02:00
Gulyás Marci
http://blog.hu/user/58087
Köszi Jana, sajnos még nem tudtam végigolvasni a beszámolódat, de a jövő hét elején bepótolom! Addig is kilinkeltem az írásod, had ismerhessék meg mások is a gondolataidat. Köszönjük, hogy ilyen lelkiismeretesen írtál a 2 hétről!
https://kretakor.blog.hu/2010/08/20/uj_nezo_matol_szomolyan/full_commentlist/1#c10847789
Válasz erre: Új Néző - mától Szomolyán
2010-08-28T17:02:43+02:00
2010-08-28T17:02:43+02:00
irasalgor
http://blog.hu/user/481975
További sok sikert ;)<br />
<br />
Egyébként írtam a blogomba a két hét eseményeiről az én szemszögemből, aki kíváncsi egy Ároktői szemszögre, nézzen be a blogomba, remélem nem minősül túlzott reklámnak :)<br />
<br />
Jana...
https://kretakor.blog.hu/2010/07/19/figyelo_interju_schilling_arpaddal_1/full_commentlist/1#c10820032
Válasz erre: Figyelő interjú Schilling Árpáddal
2010-08-25T18:42:16+02:00
2010-08-25T18:42:16+02:00
gviki
http://blog.hu/user/212074
Szia Árpád.<br />
Ez már így marad. Mármint az érdeklődés. És most már, ahogyan a dolgok állanak "e kies hazában", egyre jobban ragaszkodom ehhez a körhöz. Vagy Körhöz.<br />
Nyáron mindenki ellustul, az egynyári virágokat kivéve, de itt az ősz mindjárt: egy új élet, más világ.
https://kretakor.blog.hu/2010/07/19/figyelo_interju_schilling_arpaddal_1/full_commentlist/1#c10808007
Válasz erre: Figyelő interjú Schilling Árpáddal
2010-08-24T16:29:34+02:00
2010-08-24T16:29:34+02:00
irasalgor
http://blog.hu/user/481975
Remélem hogy a ti perspektívátokat majd leírjátok a blogon ha lesz egy kis időtök Szomolya után ;)<br />
<br />
Üdv: Jana :)
https://kretakor.blog.hu/2010/07/19/figyelo_interju_schilling_arpaddal_1/full_commentlist/1#c10806189
Válasz erre: Figyelő interjú Schilling Árpáddal
2010-08-24T14:10:28+02:00
2010-08-24T14:10:28+02:00
veil
http://blog.hu/user/388741
Hallom, nehéz minden, de azért pár szóval írhatnátok, mire haladtatok Ároktőn és hogy megy Szomolyán?
https://kretakor.blog.hu/2010/07/19/figyelo_interju_schilling_arpaddal_1/full_commentlist/1#c10679528
Válasz erre: Figyelő interjú Schilling Árpáddal
2010-08-09T10:33:00+02:00
2010-08-09T10:33:00+02:00
schillingarpad
http://blog.hu/user/166505
Szia Viki. Újra itthon? A helyzet az, hogy nyakig vagyunk az Új Néző programban, most éppen Ároktőn. Amint lesz erőnk felnyomjuk az eseményekről szóló beszámolókat és fotókat. És nagyon köszönjük a töretlen érdeklődésedet.
https://kretakor.blog.hu/2010/07/19/figyelo_interju_schilling_arpaddal_1/full_commentlist/1#c10671715
Válasz erre: Figyelő interjú Schilling Árpáddal
2010-08-07T21:07:37+02:00
2010-08-07T21:07:37+02:00
gviki
http://blog.hu/user/212074
Sziasztok, <br />
Hvg-s interjút is olvastam Árpáddal.<br />
És milyen volt Bánk? Lesz részletes kiértékelés, elemzés?<br />
További kellemes nyaralást.<br />
üdvözlettel:<br />
gubucz viki
https://kretakor.blog.hu/2010/07/25/schilling_arpad_workshopot_tartott_sepsiszentgyorgyon/full_commentlist/1#c10584398
Válasz erre: Schilling Árpád workshopot tartott Sepsiszentgyörgyön
2010-07-28T18:52:51+02:00
2010-07-28T18:52:51+02:00
Gulyás Marci
http://blog.hu/user/58087
Köszönjük a kiigazítást - ha élesedik az új honlap, javítjuk a linket is.
https://kretakor.blog.hu/2010/07/25/schilling_arpad_workshopot_tartott_sepsiszentgyorgyon/full_commentlist/1#c10584196
Válasz erre: Schilling Árpád workshopot tartott Sepsiszentgyörgyön
2010-07-28T18:24:33+02:00
2010-07-28T18:24:33+02:00
~
http://blog.hu/user/194666
Csak jelezni szeretnék, hogy a fennebb belinkelt Osonó Színházműhely weboldal nem működőképes. Új weboldallal hamarosan jelentkezünk a <a rel="nofollow" href="http://www.osono.ro">www.osono.ro</a> címen. <br />
<br />
Bartha Lóri
https://kretakor.blog.hu/2010/06/19/urbanrabbits_pesten/full_commentlist/1#c10432762
Válasz erre: URBANRABBITs Pesten [FRISSÍTVE]
2010-07-12T14:10:15+02:00
2010-07-12T14:10:15+02:00
szputnyik
http://blog.hu/user/191538
<a href="http://kretakor.blog.hu/2010/06/19/urbanrabbits_pesten?fullcommentlist=1#c10413052" class="reply_nick_56684" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10413052 );">@javorpe</a>: csak egy asszociáció. küzdelem az ösztönökkel. körbe körbe.
https://kretakor.blog.hu/2010/06/19/urbanrabbits_pesten/full_commentlist/1#c10413052
Válasz erre: URBANRABBITs Pesten [FRISSÍTVE]
2010-07-09T16:50:04+02:00
2010-07-09T16:50:04+02:00
javorpe
http://blog.hu/user/56684
<a href="http://kretakor.blog.hu/2010/06/19/urbanrabbits_pesten?fullcommentlist=1#c10331574" class="reply_nick_191538" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10331574 );">@szputnyik</a>: ezt most: hogy? vagy: miért?
https://kretakor.blog.hu/2010/06/19/urbanrabbits_pesten/full_commentlist/1#c10331574
Válasz erre: URBANRABBITs Pesten [FRISSÍTVE]
2010-07-01T10:02:29+02:00
2010-07-01T10:02:29+02:00
szputnyik
http://blog.hu/user/191538
sziasztok,<br />
<br />
sokat gondolkoztam, hogy mit is írjak, hogy mi is volt ez nekem, de végig az előadás alatt és azóta is ha eszembejutnak ezek a jelenetek, egy 78-as magyar film egy jelenete jár a fejemben, tehát arra jutottam, hogy az a legőszintébb ha ezt osztom meg:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://vimeo.com/12999589">vimeo.com/12999589</a><br />
<br />
üdv. feri
https://kretakor.blog.hu/2010/06/19/urbanrabbits_pesten/full_commentlist/1#c10265519
Válasz erre: URBANRABBITs Pesten [FRISSÍTVE]
2010-06-24T13:20:10+02:00
2010-06-24T13:20:10+02:00
marczip
http://blog.hu/user/472476
Sziasztok!<br />
Szombaton cirkuszban voltam. És ha ilyen a cirkusz, akkor szeretem:)<br />
És ha a színház ilyen, akkor fogok járni:)<br />
Eddig nem volt ugyanis miért.<br />
Köszönöm az élményt. Nagyon megérintett.<br />
Ha van rá mód, megírnátok az előadásban szereplő zenék címét?<br />
Üdv<br />
Marczip
https://kretakor.blog.hu/2010/06/19/urbanrabbits_pesten/full_commentlist/1#c10233300
Válasz erre: URBANRABBITs Pesten [FRISSÍTVE]
2010-06-21T18:19:58+02:00
2010-06-21T18:19:58+02:00
schillingarpad
http://blog.hu/user/166505
Két óra szünet nélkül.
https://kretakor.blog.hu/2010/06/19/urbanrabbits_pesten/full_commentlist/1#c10232297
Válasz erre: URBANRABBITs Pesten [FRISSÍTVE]
2010-06-21T16:51:19+02:00
2010-06-21T16:51:19+02:00
kultúrgyerek
http://blog.hu/user/376234
Ez nagyon izgalmas! Logisztikát megtudhatnék: milyen hosszú, kb mikor van szünet? köszi, M.
https://kretakor.blog.hu/2010/05/10/schilling_arpad_a_vasarnapi_kulturhazban/full_commentlist/1#c10224080
Válasz erre: Schilling Árpád a vasárnapi Kultúrházban
2010-06-20T22:08:58+02:00
2010-06-20T22:08:58+02:00
schillingarpad
http://blog.hu/user/166505
Szia Anna, az világos volt, hogy Te vagy, csak nem értettem az üzeneted. Köszönöm!
https://kretakor.blog.hu/2010/05/10/schilling_arpad_a_vasarnapi_kulturhazban/full_commentlist/1#c10199790
Válasz erre: Schilling Árpád a vasárnapi Kultúrházban
2010-06-18T09:09:03+02:00
2010-06-18T09:09:03+02:00
fucimucil
http://blog.hu/user/462431
<a href="http://kretakor.blog.hu/2010/05/10/schilling_arpad_a_vasarnapi_kulturhazban?fullcommentlist=1#c10198311" class="reply_nick_166505" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10198311 );">@schillingarpad</a>: Persze.:)<br />
Te a lovagseregben is Lancelot voltál,neked,meg Zitának énekeltem ezt a dalt.<br />
Nu.Nem változtál,ugyanaz a gondolkodó energianyaláb vagy,mint voltál.(M'á most pirulok,h. mit szólhattál a "SÜSÜHÖZ",+ A "puszilhoz":).De én az az Anna vagyok,aki ezt mondhatja:).Hajrá. Szabó néni.
https://kretakor.blog.hu/2010/05/10/schilling_arpad_a_vasarnapi_kulturhazban/full_commentlist/1#c10198311
Válasz erre: Schilling Árpád a vasárnapi Kultúrházban
2010-06-17T23:28:02+02:00
2010-06-17T23:28:02+02:00
schillingarpad
http://blog.hu/user/166505
Kedves Fucimucil, ezt még én sem értem. Valóban játsztam Lancelot szerepét 1991-ben a Kerekasztal Színházi Műhely Puszta ország című előadásában, amelyet Kaposi László rendezett, de hogy mi VAN EZ, azt nem vágom. Segítenél?
https://kretakor.blog.hu/2010/05/10/schilling_arpad_a_vasarnapi_kulturhazban/full_commentlist/1#c10198048
Válasz erre: Schilling Árpád a vasárnapi Kultúrházban
2010-06-17T22:54:29+02:00
2010-06-17T22:54:29+02:00
fucimucil
http://blog.hu/user/462431
Nem légüres térben dolgoZUNK.Nekem mindig Lancelot maradsz(ha emlékszel a dalra:L.L.a víz alatt mélyen-jöjj ki a fényre....)..Soha nem fogok megváltozni tudom,te sem.EZ VAN.
https://kretakor.blog.hu/2010/05/10/schilling_arpad_a_vasarnapi_kulturhazban/full_commentlist/1#c10133325
Válasz erre: Schilling Árpád a vasárnapi Kultúrházban
2010-06-12T10:46:35+02:00
2010-06-12T10:46:35+02:00
schillingarpad
http://blog.hu/user/166505
Szia Anna, teljesen igazad van. Mit csinálhat egy óvónő a gyerekekkel, ha sem játszani, sem énekelni nem mer vagy tud? Ebben az esetben ők csak örző-védő szolgálatot látnak el, nem? Nóra és Enikő számára valóban nehezen követhető a gondolatmenetem, hiszen még én magam is csak most rakom össze azt, ami sokak számára annyira világos: ha nem engedjük játszani az embereket, akkor megbolondulnak. Augusto Boal és társai 50 éve nyomják, és a mai napig nem ért el a hírük a magyar színházcsinálókhoz. A módszer komoly kompetenciabővítést várna el a színházi emberektől, ami csak tanulással érhető el. Valószínűleg ez is probléma. Azért is tűnik úgy, mintha elbeszélnénk egymás mellett az interjúban, mert ez az igazság. Én csak arra koncentráltam, hogy elmondjam a magamét. Ha reagáltam volna az elhangzottakra, akkor mindazt kivágták volna, ami az én mondandómban a lényeg. Hát így. Köszönöm, hogy ilyen hosszú idő után reagáltál. Ilyenkor mindig az az érzésem, hogy nem légüres térben dolgozunk a kollégáimmal.
https://kretakor.blog.hu/2010/05/10/schilling_arpad_a_vasarnapi_kulturhazban/full_commentlist/1#c10126617
Válasz erre: Schilling Árpád a vasárnapi Kultúrházban
2010-06-11T15:00:35+02:00
2010-06-11T15:00:35+02:00
fucimucil
http://blog.hu/user/462431
Süsü!<br />
Nem hiszem,hogy megértették a Winklerék,amiről beszélsz.Hozzáfűznivalóm csak annyi,h. kolleganőim nagy többsége sem énekelni,sem játszani nem mer-tud.Ez óvónőként több mint siralmas.Puszil:Sch.Anna
https://kretakor.blog.hu/2010/06/01/schilling_arpad_miskolcon_adott_elo_hangfelvetel/full_commentlist/1#c10018724
Válasz erre: [FRISSÍTVE] Schilling Árpád Miskolcon adott elő (+hangfelvétel)
2010-06-01T22:05:50+02:00
2010-06-01T22:05:50+02:00
fancsikai
http://blog.hu/user/54527
na jó, csak viccelődök itten a kekec kollégákkal.<br />
az van, hogy feltehetőleg a shockwave player megszűnt létezni eddigi formájában, ezért átmenetileg a korábbi hasonló lejátszható tartalmak is eltűntek a blogról. (így a mester koncertfelvételei is). minderről nem tehetünk, de kisvártatva helyreállítjuk a régi anyagokat is.
https://kretakor.blog.hu/2010/06/01/schilling_arpad_miskolcon_adott_elo_hangfelvetel/full_commentlist/1#c10018675
Válasz erre: [FRISSÍTVE] Schilling Árpád Miskolcon adott elő (+hangfelvétel)
2010-06-01T22:02:00+02:00
2010-06-01T22:02:00+02:00
fancsikai
http://blog.hu/user/54527
nem is értem, miről beszélsz.
https://kretakor.blog.hu/2010/06/01/schilling_arpad_miskolcon_adott_elo_hangfelvetel/full_commentlist/1#c10018555
Válasz erre: [FRISSÍTVE] Schilling Árpád Miskolcon adott elő (+hangfelvétel)
2010-06-01T21:52:14+02:00
2010-06-01T21:52:14+02:00
MaD
http://blog.hu/user/258654
És hol van a hangfelvétel?<br />
Nem látható semmi.
https://kretakor.blog.hu/2010/05/09/ma_este_schilling_arpad_az_m1_en/full_commentlist/1#c9974777
Válasz erre: Ma este Schilling Árpád az M1-en
2010-05-28T13:01:12+02:00
2010-05-28T13:01:12+02:00
B.B.B.
http://blog.hu/user/273113
Most néztem meg a kultúrházban a beszélgetést Árpáddal és Enikövel. Persze, hogy fontos megtölteni egy színházat, föleg, ha valaki színházigazgató, de talán még fontosabb lenne elgondolkodni azon mit akarok elmondani a másságról, ha az az évadom mottója ma magyarországon és nem megvenni egy new yorki elöadást és pesten lereprodukálni. Tök jó, hogy down napot rendeznek a Vígben, meg minden színész elmondja a kedvenc versét. Imádnak is az emberek a Vígbe járni és ezzel el is intézik, hogy ök politikailag korrektek és felvilágosultak. Az lenne érdekes, ha az Árpád a Vigben rendezne, de nem színészek állnának a színpadon, hanem civilek. A nagyszínpadon. Eljönne 1200 nézö és nem a Víges színészt nézné, hanem a civilt, aki esetleg még nagyobbat is produkálna, mind társadalmilag, mind müvészileg, mind személyiségfejlödési szempontból. Aztán ezt az elöadást meghívnák Párizsba és akkor a szakma is felfigyelne. Hihi. Ha esetleg egy vidéki fiú is szerepelne benne, az utána vissza menne a falujába és ott csinálná tovább, amit az Árpádtól tanult, amit vele megélt. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ez váltsa ki a Krétakör nyári falus projektjét, vagy a Pécsit. Dehogy. Az szuper és az is kell. Hanem azt akarom mondani, hogy az Árpád kamatoztathatná a szakmai kapcsolatait és képességeit és azok felhasználásával rivaldafénybe tehetné a civileket. Az embert. A közembert. Emancipálni kell az embereket a müvészet által. Azaz bebizonyítani, ha az a fiú, keményen dolgozik az Árpáddal és kap egy keretet, hogy elmondja, eljátsza, megmutassa a gondolatait, akkor az bizony százszor érdekesebb lehet, mint a Víges színész szeretettel elmondott verse. Az a fíú meg hagy élje meg, hogy a nagy hagyományú intézmény deszkáján állhat, ahol egy teljes apparátus dolgozik neki a háttérben. Ez végképp ledöntené azt a hamis illúziót, hogy vannak kiválasztottak, akik oda fölmehetnek. A megmozdulás, közeledés mindkét oldalról kell. A faluban is és a fövárosban, a nagyhírü palotában is.<br />
A demokráciában mindenki megszólalhat és nagyon fontosak az alulról jövö kezdeményezések, az érdekegyeztetések. A jó kaposvári színház is a demokrácia és a müvészet összefüggését bizonyítja, azaz pont a müvészet keretein keresztül volt lehetöség a valós emberi megnyilvánulások közvetítésére, ugyanis akkor a társadalomi müködésben ez nem volt lehetséges.<br />
Mielött ez újra kialakulna Magyarországon fontos lenne, hogy a társadalmilag problématikus csoportok (hajléktalanok, romák, iskolakerülö fiatalok, sorolni lehetne) szóhoz jussanak, valamint az "átlagember" kirázódjon abból a demagógiából, hogy ö nem felelös a társadalomért, azt csak a politikusok tudják elrontani, vagy megjavítani.<br />
Én értem az Árpád "mániáját", csak Vinkler Dóra és Eszenyi Enikö nem érti, valamint még sokan mások. Azon mégis érdemes elgondolkozni, hogy lehet a közvélemény figyelmét felkelteni és müvészi szempontból is bizonyítani. Mert ez lehetséges.
https://kretakor.blog.hu/2010/03/29/premier_munchenben_beszamolo/full_commentlist/1#c9865452
Válasz erre: Premier Münchenben - beszámoló
2010-05-17T23:28:52+02:00
2010-05-17T23:28:52+02:00
MaD
http://blog.hu/user/258654
<a rel="nofollow" href="http://www.br-online.de/br-klassik/allegro/klassik-news-opernstudio-staatsoper-ID1272363063221.xml">www.br-online.de/br-klassik/allegro/klassik-news-opernstudio-staatsoper-ID1272363063221.xml</a>
https://kretakor.blog.hu/2010/05/09/ma_este_schilling_arpad_az_m1_en/full_commentlist/1#c9789628
Válasz erre: Ma este Schilling Árpád az M1-en
2010-05-11T19:00:02+02:00
2010-05-11T19:00:02+02:00
gviki
http://blog.hu/user/212074
Nnna, akkor javítok: "hagyományokról" és "hihetetlen". De jó lenne, ha előbb szerkesztenék, aztán nyomnék a küldő gombra, és nem fordítva, mondjuk...
https://kretakor.blog.hu/2010/05/09/ma_este_schilling_arpad_az_m1_en/full_commentlist/1#c9789591
Válasz erre: Ma este Schilling Árpád az M1-en
2010-05-11T18:56:18+02:00
2010-05-11T18:56:18+02:00
gviki
http://blog.hu/user/212074
Nem is arról van szó, hogy nem lett volna érdekes a pécsi akció, mert nyilván az volt - bár az is érdekes, hogy kinek miért érdekes - és pláne nem arról, hogy ne lett volna "művészet", sőt, hanem valószínűleg - én sajnos nem voltam ott, ezért mondom, hogy valószínűleg - lehetett érezni, hogy ez itt nem valósult volna meg a helyi civil erők nélkül, illetve itt most ők voltak fókuszban, hogy ez nem így történt volna, ha Szegeden, Hódmezővásárhelyen, vagy Kölnben vonultok fel, mert most a pécsiekért akartatok valamit tenni, ez az ő ünnepük volt. Tehát ez nem baj, hanem éppen ellenkezőleg. De elképzelhető, hogy épp emiatt az úgynevezett kívülállónak ez a fajta plusz - hogy ez itt most az övé - nem volt meg. De ez miért is lenne baj? Ha egy művészeti esemény vállaltan közösségépítő, helyspecifikus akkor nem baj az, ha vannak olyanok, aki ebből profitálnak, mert bennszülöttek, viszont vannak olyanok, akik külsősként szemlélik az akciót. Pl. én megmondom őszintén, kicsit irigykedtem a IX. kerületiekre, hogy a Szabadulóművészben ők kiemelt helyet kaptak. Azon gondolkodtam - nem mintha tősgyökeres XIII. kerületi lennék - mi lenne, ha Angyalföldet, az angyalföldi polgárokat csinálná meg így valaki. <br />
Egyébként szoktam olvasni a régi, száz évvel ezelőtti népszínműves hagyományokra, amik valami hasonlón alapulnak, tehát a közösség maga állít színpadra valami művet, ami tulajdonképpen az ő kis közösségükből merít, saját problémákat dolgozott fel, és pl. jelmezeket, díszleteket úgy állítottak össze, hogy körbejárták a falu házait, a padlásokat, milyen régi ruhákat, tárgyakat lehet felhasználni. Tehát mindjárt egy néprajzos gyűjtőmunkáját is elvégezték. Verőcén pl. van egy márványtábla ami annak állít emléket, hogy azon a helyen mittudomén száz évvel ezelőtt színészek a helyi polgárok bevonásával készítettek színi előadásokat, és ez visszatérő hagyomány volt a faluban. Tényleg hihetetlne, milyen aktívak voltak, lehettek régen a polgárok. Mostanság örülünk neki, hogy van iskolai gála, amire kibéreli az iskola a művház színpadát, és a gyerekek produkciókkal állnak ki a színpadra - mindenfélével, színdarab, zene, tánc. És persze nem csak arra a felvonásra veszek jegyet, amiben az én gyerekem szerepel, mert az egész rettenetesen érdekel. A mi gyerekeink. A mi iskolai közösségünk.<br />
A legutóbbi Színház c. folyóiratban pedig egy egész hosszú írás jelent meg arról, hogy mit is csinált legutóbb - Anyalógia, tehát még nem Pécs - a Krétakör, úgyhogy valóban: egyre többet fognak írni és beszélni a Krétakörről.
https://kretakor.blog.hu/2010/05/09/ma_este_schilling_arpad_az_m1_en/full_commentlist/1#c9779618
Válasz erre: Ma este Schilling Árpád az M1-en
2010-05-11T10:36:46+02:00
2010-05-11T10:36:46+02:00
schillingarpad
http://blog.hu/user/166505
Szia Viki, a leadott műsorból azt a részt kivágták, ahol arra hívtam fel a figyelmet, hogy a drámapedagógus és színházi nevelési szakember is lehetne sikerszakma, ha a színházi szakma bevonná azokat a köreibe. Miután ezek nem sikerszakmák, a színházi emberek nem érdeklődnek irántuk, és ebből következik az, hogy az országban összesen két valóban professzionális csapat működik. A Kávások, konkrétan Takács Gábor arról számolt be, hogy ők nagyon szeretnének hatást gyakorolni az utánpótlásra, de egyszerűen nincsen elég érdeklődő, és így válogatni sem lehet. Mondjuk ki, alacsony a színvonal. Pedig ha még tíz hasonló csapat lenne az országban, az is kevés volna, és ebben egyetértek Veled. Ahhoz, hogy jelentkezők százai közül lehessen válogatni, és támogatni TIE csapatokat, ahhoz ezt a szektort is ünnepelni kellene. De itt nincs díjeső, a sajtó nem erős, a támogatások nagy része külföldről érkezik, ráadásul az oktatás felől nézve ők színháziak, a színház felől nézve túl pedagógusok: két szék között a pad alá. Én mint színházi ember azért kardoskodom, hogy elfogadják, a TIE színház, sőt művészet. TIE módszerekkel komplett, felnőtteknek szóló előadást is létre lehet hozni. De ez egyelőre még nem túl érdekes egy kritikus vagy egy színházi néző számára. És még annyi más, de most nem bírok erről többet írni.<br />
Szerintem a három napos Majálisunk (tehát nem csak az aknában látott performansz) mindenki számára érdekes volt. Anyáméknak is tetszett, pedig ők nem színházba járók. Jól érezték magukat, sétáltak és élvezték a műsort. De több pesti is írta, hogy tetszett neki, amit látott, sőt értette is. A három napos akciónkat egy esti performansz alapján megítélni tipikus függönyszínházas reakció: az esemény az, amit hajlandó vagyok végignézni, se előtte, se utána semmi. Nulla alázat az alkotók és résztvevők iránt, ahogy Nádas is írta, nincs ma már a szakmának becsülete. Akik a tömeg miatt nem tudták élvezni, azokat megértem, de nem volt más megoldás, egyszer tudtuk megcsinálni, igyekeztünk limitálni a nézőszámot, nagy volt a nyomás, ennyire sikerült. De sokan egyszerűen csak nem értik, mi ebben a jó. Sajnálom, de nincs már cérnám ezzel foglalkozni. Tanuljuk a szcénát, rengeteget dolgozunk, és reméljük, hogy később többeket is meg tudunk majd nyerni az ügyünknek. Ma már nem olyan hideg a közvélemény velünk szemben, mint mondjuk egy éve a szabaduló idején. Ma már írnak rólunk, beszélnek rólunk, mintha újra téma lenne a Krétakör. Egy-két év, és a munkánk is professzionálisabb outputokat eredményez, amihez kedvezőbb feedback társul. Azt azért el kell ismerni, hogy Gulyás Marci, mint projektvezető (egyedül celebrálta végig ezt a monstre programot) kemény munkát végzett. és azt se felejtsük el, hogy összesen 7-en voltunk a Bázisról, akik a szervezést végigtolták. (Féléves előkészítés, 500 résztvevő, kb. ugyanennyi néző, vagyis 1000 ember, köztük vagy 30 szervezet) Hatékonyságból mindenképpen jeles. Sztem nincs most olyan cég a színház piacon, aki hasonlóra képes volna, de ha igen, akkor mindent visszavonok és szaladok tanulni.
https://kretakor.blog.hu/2010/05/09/ma_este_schilling_arpad_az_m1_en/full_commentlist/1#c9778569
Válasz erre: Ma este Schilling Árpád az M1-en
2010-05-11T09:24:58+02:00
2010-05-11T09:24:58+02:00
gviki
http://blog.hu/user/212074
Sziasztok.<br />
Megnéztem én is az ominózus beszélgetést. Azt hiszem, egy tévéműsorba ennyi fér bele. Akinek felkeltette a téma az érdeklődését az persze után tud nézni, de az nagy macera, mert sok összeffüggő szöveget kell elolvasni és még képek sincsenek...<br />
Már az elején elcsúszott a dolog, szerintem egy más irányba, amikor Eszenyi azt mondta, hogy nem is érti Árpád felvetését, mert a Szovjetúnióban is milyen jól működött a színház, teltházas előadások stb. Amúgy nálunk is az átkosban, felállva tapsoltak a III. Richárd egyes jelenetein, meg az Ember tragédiáján, és még lehetne sorolni, nyilván, mert a színpadon - akkor is, ha tűrtek és tiltottak - azért ki lehetett mondani azt, amit a civil életben nem biztos. Tehát a színháznak volt egy ilyen funkciója, ami persze a nagy demokráciával elveszett, mert ma már mindent ki lehet mondani. A színháznak most más feladata lenne, amit nem tud beteljesíteni, mert nincs is felismerve ez a szerep.<br />
A műsorvezető - én sajnos nem ismerem a hölgyet egyébként, hogy erről vagy másról milyen ideológiák mentén gondolkodik, mert ez az első Kultúrház c. műsor, amit megnéztem; ezt is csak itt az interneten - valószínűleg nem nagyon értette, amit Árpád mond, de már az is szép teljesítmény, hogy egyáltalán párbeszédet kezdeményezett a cikk kapcsán.<br />
Én most per pillanat azt érzem, hogy a kortárs pedagógia - maradjunk akkor a TIE-nél - nagyon is sokakat érdekel, azt is mondhatnám, hogy túl sokakat, ugyanis tavaly szeptemberben jelentkeztem be a Marczibányin működő TIE programra - 9-11 ésveseknek szólóra - és akkor azt mondták, hogy fullon vannak, előjegyzéssel működnek, és nem biztos, hogy a félévben még sorra kerülünk. Most azonban május van, úgyhogy ez az év eltelt anélkül, hogy a gyerekek egyszer is ilyen élményben részesültek volna. Én csak egyszerű szülő vagyok, aki az osztályunkat szerettem volna lehetőséghez juttatni - tehermentesítve a tanító nénit - de ez nem sikerült. Nagyobb kamaszoknak még úgy-ahogy vannak programok, de ez a korosztály teljesen kiesik a látómezőből, nincsenek rájuk szabott TIE társulatok, előadások.<br />
Valamikor azt gondoltam, hogy milyen jó lenne, ha ez mondjuk havonta összejönne. De nem jön össze évente sem. Szerencsére a tanítónénink drámapedagógus is: ez több, mint a semmi. <br />
A pécsi eseményekkel kapcsolatban, miután végigbogarásztam a sajtót, az jutott eszembe, hogy nem feszül itt egy ellentét? Ez a társadalmi performansz a pécsieké volt, az ő közösségüket hivatott építeni, nekik segített felismerni, hogy mi az, amire büszkék lehetnek, ami az összetartozást erősítheti, és gondolom leginkább azoknak felejthetetlen, akik benne szerepeltek (és az ő családjuknak, barátaiknak). Ugyanakkor viszont véleményt azok mondanak, akik országos sajtó útján értesültek róla. Országos viszonylatban egész máshol vannak a hangsúlyok, mintha a helyi relációkat nézem. Vagy máshogy látjátok?
https://kretakor.blog.hu/2010/05/09/ma_este_schilling_arpad_az_m1_en/full_commentlist/1#c9776987
Válasz erre: Ma este Schilling Árpád az M1-en
2010-05-10T23:34:44+02:00
2010-05-10T23:34:44+02:00
schillingarpad
http://blog.hu/user/166505
Egyetértek. Winkler Nóra végig bólogatott, és én azt hittem vágja, amit nyökögni próbálok, de a végén csak annyit fűzött hozzá, hogy jó ilyen lelkes embereket látni. Mintha csak óvodások lettünk volna. Enikőt köti az a nagy ház a nagy múltjával, én voltam ott a szabad ember, akinek muszáj kedveskednie, különben megint csak annyi marad meg az emberek agyában, hogy bunkó voltam. Most ennyi sikerült, muszáj ütni a vasat, amíg egyáltalán érdeklődnek a gondolat iránt. Most cannes jön, egy ideig megint felejtős lesz a magyar rögvaló. Ki a francot érdekel a kortárs pedagógia? Az még a kortárs zenénél is kerülendőbb téma.
https://kretakor.blog.hu/2010/05/09/ma_este_schilling_arpad_az_m1_en/full_commentlist/1#c9775707
Válasz erre: Ma este Schilling Árpád az M1-en
2010-05-10T21:28:57+02:00
2010-05-10T21:28:57+02:00
remiz (törölt)
http://blog.hu/user/136661
Mondani csak annyit akartam( ezek szerint félreérthetően), hogy nem éreztem, komolyan vennék, amit mondani akartál. A 'mik is vagyunk' kérdést. (vö. nem működő demokr./kommunikáció, avagy egy más szinten(illetve tárgyiasítva) Mex-ö. beli olaj). Illetve ehhez közelítő színházat. Mintha alibiző védekezés ment volna a másik részről( a mv részéről is). De persze rosszul is érezhettem. Mindenestre a tematika nem új, ezt látom (minek szeretnénk látni magunk kérdést vs mik vagyunk) pl Nádas Péter emlékművekről írt írásában a mostani ÉS-ben.Kb.
https://kretakor.blog.hu/2010/05/09/ma_este_schilling_arpad_az_m1_en/full_commentlist/1#c9774710
Válasz erre: Ma este Schilling Árpád az M1-en
2010-05-10T20:22:20+02:00
2010-05-10T20:22:20+02:00
schillingarpad
http://blog.hu/user/166505
Igen, engem is érdekelne, hogy mit is akartál mondani. Most akkor mi nem volt jó? A mexikói öböl miatt én is alig alszom, de mi van a tévével?
https://kretakor.blog.hu/2010/05/09/ma_este_schilling_arpad_az_m1_en/full_commentlist/1#c9771034
Válasz erre: Ma este Schilling Árpád az M1-en
2010-05-10T15:32:20+02:00
2010-05-10T15:32:20+02:00
Gulyás Marci
http://blog.hu/user/58087
Huh, ezt most hogy is?!
https://kretakor.blog.hu/2010/05/09/ma_este_schilling_arpad_az_m1_en/full_commentlist/1#c9765166
Válasz erre: Ma este Schilling Árpád az M1-en
2010-05-10T12:41:55+02:00
2010-05-10T12:41:55+02:00
remiz (törölt)
http://blog.hu/user/136661
A 'minek szeretnénk látni magunkat' vs. 'mik vagyunk' meccs ennégyzetenedik menete.Az elszomorító természetesen, hogy hogyan lehet udvariasan komolytalanná tenni, diszkreditálni (a mv alákérdéseivel) a 'mik is vagyunk bazdmeg' kérdés komolyságát. Erre jó a tévé. Közben meg a Mexikói-öbölben meg ömlik az olaj.
https://kretakor.blog.hu/2010/03/29/premier_munchenben_beszamolo/full_commentlist/1#c9734415
Válasz erre: Premier Münchenben - beszámoló
2010-05-07T12:06:03+02:00
2010-05-07T12:06:03+02:00
bandiko
http://blog.hu/user/9121
<a href="http://kretakor.blog.hu/2010/03/29/premier_munchenben_beszamolo?fullcommentlist=1#c9689947" class="reply_nick_166505" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9689947 );">@schillingarpad</a>: megyünk, junius 12-én. Úgy tűnik, visszakerültek a neveitek. És majd írok róla...
https://kretakor.blog.hu/2010/05/04/beszamolo_a_kretakor_majalisrol/full_commentlist/1#c9734216
Válasz erre: Beszámolók a Krétakör Majálisról
2010-05-07T11:50:23+02:00
2010-05-07T11:50:23+02:00
DanIella
http://blog.hu/user/353285
<a rel="nofollow" href="http://egyevpecs.blog.hu/2010/05/04/kretakor_kamu_majalis">egyevpecs.blog.hu/2010/05/04/kretakor_kamu_majalis</a>
https://kretakor.blog.hu/2010/05/04/beszamolo_a_kretakor_majalisrol/full_commentlist/1#c9734016
Válasz erre: Beszámolók a Krétakör Majálisról
2010-05-07T11:33:59+02:00
2010-05-07T11:33:59+02:00
MaD
http://blog.hu/user/258654
<a rel="nofollow" href="http://www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=21330">www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=21330</a>
https://kretakor.blog.hu/2010/05/04/beszamolo_a_kretakor_majalisrol/full_commentlist/1#c9696046
Válasz erre: Beszámolók a Krétakör Majálisról
2010-05-04T15:15:51+02:00
2010-05-04T15:15:51+02:00
DanIella
http://blog.hu/user/353285
Igen, köszönjük.
https://kretakor.blog.hu/2010/05/04/beszamolo_a_kretakor_majalisrol/full_commentlist/1#c9695948
Válasz erre: Beszámolók a Krétakör Majálisról
2010-05-04T15:06:56+02:00
2010-05-04T15:06:56+02:00
gofri_ (törölt)
http://blog.hu/user/365886
Itt is találtam még egyet.<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.ilovepecs.hu/neztart?tartID=1772">www.ilovepecs.hu/neztart?tartID=1772</a>
https://kretakor.blog.hu/2010/03/29/premier_munchenben_beszamolo/full_commentlist/1#c9689947
Válasz erre: Premier Münchenben - beszámoló
2010-05-04T02:51:09+02:00
2010-05-04T02:51:09+02:00
schillingarpad
http://blog.hu/user/166505
Köszönöm bandiko, hogy megírtad a hibát. Írtam is egy mailt a dramaturgnak, Miron Hackenbeck-nek, hogy ő mit tud a dologról. Furcsa eljárás, és nem túl kedves. Ha szeretnéd megnézni, és van rá lehetőséged, nézd meg, sztem érdekes. Most hogy írjam, hogy kedvet csináljak szerényen. Az énekesek nagyon szépen énekelnek, és a júniusi dátumok eredetileg nem voltak betervezve, az intendáns hosszabbította meg a játszást. Lehet, hogy a stúdió vezetője csente le a nevemet Ágh Marciéval együtt. Nem volt spanom. Állandóan mismásolt. Ez most a bosszú. Vagy valami más. De a lényeg, hogy nézd meg. Jó lenne, ha más is írna róla, nem csak a csapattagok.
https://kretakor.blog.hu/2010/03/29/premier_munchenben_beszamolo/full_commentlist/1#c9683412
Válasz erre: Premier Münchenben - beszámoló
2010-05-03T14:30:34+02:00
2010-05-03T14:30:34+02:00
bandiko
http://blog.hu/user/9121
Ja és köszi a beszámolót, nagyon érdekelt, hogy miylen az előadás. Még mindig hezitálok, hogy kimenjek-e, csak hát kb. 6 óra az út oda.
https://kretakor.blog.hu/2010/03/29/premier_munchenben_beszamolo/full_commentlist/1#c9683321
Válasz erre: Premier Münchenben - beszámoló
2010-05-03T14:23:35+02:00
2010-05-03T14:23:35+02:00
bandiko
http://blog.hu/user/9121
Hm. Most nézem a müncheni opera honlapját, és valahogy mintha levették volna Schilling Árpád nevét. Korábban ez nagyon egyértelmű volt, most meg a Stúdió produkciójaként írják, Árpád sehol. Jól látom? Miért van ez?
https://kretakor.blog.hu/2010/04/09/a_feltamadas_remenyeben_1/full_commentlist/1#c9534097
Válasz erre: A feltámadás reményében
2010-04-21T02:23:27+02:00
2010-04-21T02:23:27+02:00
schillingarpad
http://blog.hu/user/166505
Akkor itt most le is zárjuk ezt a kört, aztán majd nyitunk egy újat. Jó éjt!